#thefitlife

Ce trebuie să știi despre clasele de cycling

O clasă de cycling se diferențiază de alte clase de cardio (aerobic) prin faptul că la cycling trebuie să te concentrezi doar asupra ta și să fii într-o continuă competiție cu tine.

Cele mai multe clase de cycling durează între 40 și 60 de minute, timp în care poți arde între 500 și 1000 de calorii.

Rezultatele se observă încă de la prima oră de pedalat și în scurt timp corpul va începe să se tonifieze, celulita se va reduce și va crește rezistența.

 

La ce să te aștepți:

Muzică ce te motivează, limite depășite, instructor dedicat și multă tonifiere și rezistență!

Dacă ești la început, se recomandă să îți alegi o bicicletă cât mai aproape de instructor și trebuie să îți ajustezi șaua și ghidonul pentru corpul tău.

Instructorul este ca un ghid – acesta îți va da niște sfaturi generale despre câtă rezistență să adaugi, cât de repede să pedalezi, în ce poziții să stai. Totuși, este la latitudinea ta la ce nivel te antrenezi și ce limite îți depășești. Trebuie să fii atent la cum te simți și să poți să îți dai seama dacă ai nevoie să pedalezi mai încet sau să iei o pauză.

 

Ce să porți:

Ca la orice clasă de aerobic, se recomandă în primul rând haine care să îți lase corpul să respire.

Poartă pantaloni strânși pe picior sau pantaloni scurți, pentru că pantalonii largi se pot agăța de pedale. Există și echipament special pentru cycling, care atenuează disconfortul cauzat de statul pe șa.

Încălțămintea ar trebui să aibă talpa cât mai tare, iar dacă vrei pantofi special creați pentru cycling, aceștia au un sistem care permite prinderea de pedală.

 

Ce să aduci:

Sticla cu apă și prosop – vei avea nevoie.

 

Cu Fitpass, ai aceste studiouri la care poți practica cycling.

 

Spor la pedalat!

 

Urmărește-ne pe Instagram:

Load More
Something is wrong. Response takes too long or there is JS error. Press Ctrl+Shift+J or Cmd+Shift+J on a Mac.
About 

0 Comentarii

Spune-ne parerea ta

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *