#thefitlife

Cum să devii propriul tău antrenor personal

1. Setează-ți obiective
În loc să îți spui „În două luni voi fi mai slab!”, setează-ți câteva obiective săptămânale, realizabile și care pot fi măsurate ușor, cum ar fi „Până la finalul săptămânii voi putea face 10 flotări deodată.”.

2. Păstrează-te motivat
Care sunt motivele pentru care ești dispus să muncești pentru a-ți atinge acele obiective? Vrei să slăbești, să faci mușchi, să capeți rezistență – dar de ce? Ți-a scăzut încrederea în tine, sau nu-ți mai vine perechea preferată de blugi? Fii sincer cu tine și amintește-ți de acele motive când ai nevoie.

3. Fă-ți un program bine definit
Acordă-ți cât mai mult timp pentru acest pas, ca să eviți să zici ulterior că nu ai timp de sală într-o anumită zi. Gândește-te bine ce program ai și cât de mult este necesar și ești dispus să te antrenezi pe săptămână pentru a-ți atinge obiectivele.

4. Modelează-ți antrenamentele
În funcție de scopurile tale, alege zilele în care faci cardio sau forță, caută exercițiile perfecte pentru tine, câte repetiții trebuie să faci, care este ordinea cea mai eficientă etc. Google este prietenul tău cel mai bun la acest pas! 🙂

5. Mai diversifică
Dacă ești începător, menține o lună planul de la pasul 4, dar la un moment dat, corpul tău se va obișnui cu acele exerciții și nu vei mai obține așa multe rezultate ca la început. Din când în când, mai adaugă lucruri noi la rutina ta.

6. Urmărește progresele
În funcție de scopul tău, poți fie să îți urmărești măsurile corpului, fie numărul de repetiții ale unui exercițiu, timpul record de alergat etc. Obiectivele mici duc la schimbări mari!

7. Continuă să înveți
Citește bloguri, vorbește cu oameni și continuă să îți îmbunătățești rutina fitness.

8. Nu uita de alimentație
Alimentează-te corespunzător, în funcție de scopuri și de rutina ta de antrenament. Și nu uita de apă!

9. Pune accent pe recuperare
Dacă te suprasoliciți nu ajungi nicăieri. Acordă-ți zile de relaxare a mușchilor, dar și zile de răsfăț pentru alimentație.

10. Fii perseverent
Durează 66 de zile să transformi acțiuni în obiceiuri, deci nu te da bătut.

 

Urmărește-ne pe Instagram:

Load More
Something is wrong. Response takes too long or there is JS error. Press Ctrl+Shift+J or Cmd+Shift+J on a Mac.
About 

0 Comentarii

Spune-ne parerea ta

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *