#thefitlife

Cum să reduci burtica în 24 de ore

Cu toții știm că să fim fit este o călătorie care necesită multă muncă și perseverență, nu un lucru care se întâmplă peste noapte. Totuși, sunt și zilele alea în care ne trezim și din diverse motive biologice, am reținut apă sau suntem balonați pentru am mâncat ceva anume ziua trecută. Ah, și mâine avem petrecerea aia sau acel eveniment important. Cum putem să rezolvăm asta până atunci?

Uite câteva idei:

1. Bea ceai: verde, ghimbir, păpădie, mușețel; toate astea ajută cu metabolismul și te pot scăpa de balonare sau de retenția de apă.

2. Fă o baie cu săruri Epsom/ sare amară: te relaxează, îți hidratează pielea, elimină apa reținută și ajută cu crampele musculare.

3. Mănâncă o banană: potasiul ajută la reglarea lichidelor din organism.

4. Evită anumite legume: ciuperci, fasole, ceapă, brocolli, spanac, porumb.

5. Evită guma de mestecat: conțin îndulcitori artificiali și lasă aerul să intre în stomac, ce duce la balonare.

6. Mănâncă ciocolată neagră: minim 70% cacao.

7. Mese mici și dese: îți repornești metabolismul de mai multe ori pe zi.

8. Mănâncă încet: când măncăm repede și cu poftă, lăsăm aerul să intre în stomac, și cauzează balonare.

9. Apă cu lămâie: lămâile sunt un diuretic natural, iar dacă reținem apă cel mai important este să bem cât mai multă apă.

10. Evită făina albă: fără paste, pâine, orez.

11. Evită fast-food.

12. Evită alcoolul sau sucurile acidulate.

13. Mergi la o plimbare: ajută cu digestia de după masă și nu riști să te balonezi la loc.

14. Ia cina cu minim 4 ore înainte să te culci.

15. Cardio: transpirația elimină apa reținută în organism. O variantă temporară este și sauna.

 

 

Urmărește-ne pe Instagram:

Load More
Something is wrong. Response takes too long or there is JS error. Press Ctrl+Shift+J or Cmd+Shift+J on a Mac.
About 

0 Comentarii

Spune-ne parerea ta

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *