#thefitlife

Piscina – cea mai bună sală

Vrei să scapi de caniculă, să te distrezi cu prietenii, dar și să ai parte de cel mai eficient workout?

Mersul la piscină nu este o alegere bună doar pentru distracție cu prietenii, ci ar putea face și minuni pentru corpul tău. În numai jumătate de oră, se ard aproximativ 220 de calorii, înotând relaxat.

 

Beneficiile înotului

1. Și cardio și strength
Chiar dacă nu înoți constant, faptul că plutești în apă deja crește rezistența mușchilor.

2. Îmbunătățește sănătatea generală
Pe lângă o mai bună funcționare a sistemelor cardiovascular și respirator, înotul te și întinerește. Reglează nivelul de colesterol, presiunea sângelui, funcțiile sistemului nervos. În plus, multe persoane sunt sfătuite să meargă la bazin pentru a-și repara o problemă la coloană.

3. Terapie prin impact scăzut
Înotul este o alternativă bună pentru atleții accidentați sau pentru cei care sunt în ziua de relaxare a mușchilor, pentru că nu afectează articulațiile și nu riști să te accidentezi. Asta înseamnă și că se observă mai rapid și mai bine rezultatele. Poți avea un workout super intensiv în bazin într-o zi și în următoarea o poți lua de la capăt.

4. Reduce stresul
Sportul face în general minuni cu eliberarea de endorfine, dar înotul are marca lui specială pentru o stare mai bună. Statul în apă este un calmant super bun, te scapă de tensiune, reduce anxietatea și ajută cu somnul. Nu e de mirare că o baie lungă e tot ce ne trebuie uneori!

5. Tonifiază mușchi nelucrați
Nu eși la birou, pe scaun. Ești în piscină, brațele și picioarele tale sunt peste tot, ca să nu poți pluti. Asta înseamnă că, vrei sau nu, îți lucrezi mușchi pe care i-ai neglijat mult timp sau pe care nici nu știai că trebuie să îi antrenezi. Și știm cât de mult îți place tonusul…

6. Un singur exercițiu pentru tot corpul
Indiferent de stilul de înot, îți utilizezi toți mușchii. Din bazin ieși tonifiată, cu mai puțină celulită și mai fericită!

7. Crește rata metabolică
Sunt mulți factori care afectează rata metabolică cât ești în piscină: îți folosești în permanență mușchii, vei simți nevoia să bei mai multă apă, corpul își reglează temperatura în funcție de temperatura apei. Înotul este una dintre cele mai eficiente metode să arzi calorii.

8. Scapi de caniculă
Mersul la bazin este o alternativă pentru când vrei să te antrenezi într-o zi super călduroasă. Nu numai că vei avea un antrenament mai eficient decât la sală, dar nici nu transpiri, astfel menținându-ți cheful mai mult timp.

 

Și toate astea se întâmplă cât timp ești cu prietenii și te distrezi – cel mai eficient antrenament fără să-ți dai măcar seama cum trece timpul!
Ce mai stai pe gânduri? Fugi la cea mai apropiată piscină sau bazin!

 

 

Urmărește-ne pe Instagram:

Load More
Something is wrong. Response takes too long or there is JS error. Press Ctrl+Shift+J or Cmd+Shift+J on a Mac.
About 

0 Comentarii

Spune-ne parerea ta

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *