#thefitlife

Micul dejun cu Nirvana Yoga

Un mic dejun complet este cheia către a începe ziua într-un mod pozitiv.
Ca la fiecare masă, și la micul dejun avem nevoie de proteine, lipide, glucide, vitamine și minerale.

În general, pentru o femeie activă, care practică sport și are un job normal, care implică și stres și ore lungi de muncă, un mic dejun trebuie să fie undeva la 500-600 de calorii. Pentru un bărbat valorile pot crește cu încă 100-200 de calorii, în funcție de tipul de mișcare fizică practicat.

 

Noi recomandăm ședința de yoga înainte de micul dejun, iar micul dejun din această săptămână este foarte ușor de preparat și luat la pachet.

Multe persoane din cauza stilului de viață hectic sar peste această primă masă, sau o înlocuiesc cu o cafea sau un ceai.
Aceasta este o practică greșită, mai ales dacă obiectivul este să slăbim, deoarece în momentul în care nu mâncăm metabolismul nostru se încetinește.
Poate sună ciudat, însă, dacă vrem să slăbim sau să ne menținem în formă optimă este necesar să mâncăm.
Prin simplul act de a mânca corpul crește rata metabolică; pentru a digera mâncare corpul consumă energie.

 

Micul dejun este cel mai bun moment să consumăm dulcele zilei. Carbohidrații sunt prima sursă pe care corpul o folosește pentru a produce energie, iar carbohidrații complecși sunt o alegere potrivită deoarece se absorb treptat, astfel oferindu-ne energie pentru un timp îndelungat.

În general când spunem dulce sau dulciuri ne gândim la prăjituri și ciocolată, însă carbohidrații complecși se găsesc în legume, fructe, cereale, leguminoase, semințe precum quinoa și mei. Acestea sunt surse minunate de energie pentru dimineață și pot și gătite și pregătite în mic dejunuri delicioase și pline de nutrienți.

Dulciurile pe care le consumăm în general pentru a ne potoli pofta de dulce sunt carbohidrați simpli, cu absorbție rapidă, care sunt mai mult o poftă a minții decât o necesitate a corpului. Zahărul, sucurile, pâine din făină albă, produsele de patiserie, toate acestea pot fi înlocuite cu succes cu rețete naturale, moment în care începem să satisfacem pofta de dulce într-un mod pozitiv, fără să simțim că ne privăm de la plăcerile simple ale vieții.

 

nirvana_yoga

Yogurt & Berries
-50g fulgi de ovăz (puteți înlocui cu secară, hrișcă, mei etc)
-150g iaurt bio
-mix de fructe de pădure înghețat
-1 linguriță de miere
-25g nuci de pădure
-frunze de roiniță sau mentă (le găsiți la Legume Fericite bio și gata de consum)

Le amestecați în bol sau în caserolă și vă bucurați de gustul delicios acasă sau ‘on the road’.

 

Calculul nutritiv la această rețetă este:

Total caloric 550 calorii
Proteine 22
Lipide 21
Carbohidrați 60
Fibre 7.6

 

 

Pentru consultații de nutriție one-to-one ne puteți scrie pe yogi@nirvanayoga.ro sau ne puteți suna la 0733.756.897.

 

www.nirvanayoga.ro

logo-png_copy_002

 

Urmărește-ne pe Instagram:

Load More
Something is wrong. Response takes too long or there is JS error. Press Ctrl+Shift+J or Cmd+Shift+J on a Mac.

About 

0 Comentarii

Spune-ne parerea ta

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *