#thefitlife

Beneficii ale plimbărilor pe jos

Mersul pe jos are efecte surprinzătoare pentru organism. Șapte ore pe săptămână de plimbări la aer liber reduc considerabil riscul de cancer la sân, previn obezitatea și diminuează pofta de dulciuri.

 

1. Luptă cu genele care predispun la obezitate

Într-un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Harvard au fost analizate peste 12.000 de persoane, pentru a determina în ce măsură cele 32 de gene, care contribuie la creșterea masei corporale, predispun la obezitate. Savanții au descoperit că în cazul celor care merg pe jos aproape o oră în fiecare zi, în ritm alert, efectele negative ale  acestor gene au fost reduse în jumătate.

 

2.Reduce riscul de cancer de sân

Savanții au demonstrat că orice tip de activitate fizică reduce semnificativ riscul de cancer de sân. Un studiu al Societății Americană de Cancer a analizat beneficiile mersului pe jos la femei. Astfel, pentru cele care mergeau pe jos timp de şapte sau mai multe ore pe săptămână, riscul de cancer la sân s-a redus cu 14% faţă de femeile care mergeau pe jos doar trei ore pe săptămână sau mai puţin chiar. S-a dovedit, de asemenea, că plimbările protejează şi femeile care prezintă factori de risc, cum ar fi: surplusul de greutate sau folosirea suplimentelor cu hormoni.

 

3.Reduce pofta de dulciuri

Mai multe studii ale cercetătorilor de la Universitatea din Exeter arată, că o plimbare pe jos de doar 15 minute pe zi poate reduce nu doar pofta de ciocolată, dar și cantitatea acesteia, pe care o consumăm în diferite situaţii stresante. Cele mai recente cercetări confirmă că mersul pe jos poate reduce pofta de dulce şi consumul produselor de patiserie și a dulciurilor.

 

 

Unica Sport

Urmărește-ne pe Instagram:

Load More
Something is wrong. Response takes too long or there is JS error. Press Ctrl+Shift+J or Cmd+Shift+J on a Mac.
Tagged in:,
About 

0 Comentarii

Spune-ne parerea ta

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *