#thefitlife

Month: mai 2017

Total 5 Posts

Prânzul cu Nirvana Yoga

În articolul trecut am deschis discuția despre cei trei macronutrienti împreună cu vitamine și minerale și importanța unui mic dejun sățios și gustos.   Astăzi vorbim despre prânz, momentul oportun în care putem consuma carbohidrați complecși, grăsimi sănătoase, salate bogate în frunze verzi și dacă alegem proteină animală o putem

Mai mult…

Micul dejun cu Nirvana Yoga

Un mic dejun complet este cheia către a începe ziua într-un mod pozitiv. Ca la fiecare masă, și la micul dejun avem nevoie de proteine, lipide, glucide, vitamine și minerale. În general, pentru o femeie activă, care practică sport și are un job normal, care implică și stres și ore

Mai mult…

De ce ai nevoie de cardio

Indiferent de vârstă, greutate sau condiție fizică, exercițiile de tip cardio (adaptate nivelului tău de pregătire fizică) sunt excelente. Corpul tău se adaptează exercițiilor de tip cardio, denumite și aerobice, și tu te vei simți mai bine, mai tonifiat și mai suplu. Pe durata exercițiilor de tip cardio, se activează

Mai mult…

Beneficii ale plimbărilor pe jos

Mersul pe jos are efecte surprinzătoare pentru organism. Șapte ore pe săptămână de plimbări la aer liber reduc considerabil riscul de cancer la sân, previn obezitatea și diminuează pofta de dulciuri.   1. Luptă cu genele care predispun la obezitate Într-un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Harvard au fost

Mai mult…