#thefitlife

15 mici schimbări pentru un plus de calorii arse

Absolut fiecare mișcare pe care o faci arde calorii, iar acest lucru ajută în procesul de slăbire.
Atenție! Îți dăm aceste mici schimbări care te ajută, însă asta nu înseamnă că trebuie să renunți la sală! Tot ai nevoie de mușchi și tonus, da?

 

1. Să fii agitat

Desigur, nu stresat. Dă din picior așa cum faci când ești emoționat sau când nu poți sta într-un singur loc. Poate îi enervează pe alții, dar acest lucru poate arde până la 350 de calorii pe zi.

2. Să dansezi

Prin casă, nu neapărat în club. Ia o pauză de relaxare sau fă asta în timp ce dai cu aspiratorul; doar pune-ți muzica preferată, iar în 20 de minute s-au dus aproximativ 100 de calorii!

3. O temperatură mai scăzută

Numai bine pentru vremea asta! Nu îți sugerăm să te bagi în congelator, dar dacă ieși la o plimbare acum, corpul tău va arde mai multe calorii pentru a ajunge la temperatura normală.

4. Evită să stai jos

La muncă, ridică-te de pe scaun periodic, alege drumul mai lung până la baie sau mergi să vorbești în persoană cu un coleg, în loc să-i scrii online. Aceste mici plimbări îți cresc metabolismul, dar și te scot din rutină, relaxându-te puțin.

5. Să râzi

Un râs sănătos, de vreo 15 minute, poate arde 50 de calorii. (Chiar dacă nu ar fi așa, tot îți sugerăm să râzi 🙂 )

6. Să scoți câinele afară

25 de minute de plimbat arde 100 de calorii. Dacă nu ai câine, totuși, nu-l fura pe al vecinului! (Deși dacă fugi de el ai arde super multe calorii…)

7. Să mergi cât vorbești la telefon

30 de minute la telefon pot deveni chiar productive! 100 de calorii arse dacă te plimbi, în loc să stai în pat.

8. Shopping

Cu asta v-am convins. O fugă prin mall te ajută să slăbești, cine ar fi crezut? (Ne pare rău, dragii noștri băieți, că acum iubitele voastre știu asta…)

9. Dormi

Arzi mai multe calorii dacă dormi decât dacă te uiți la TV. Dacă treci de la 5 la 8 ore de somn, arzi aproximativ 400 calorii în plus. O scuză numai bună pentru lene!

10. Să faci sex

Și dacă tot ești în pat… o oră = 300 de calorii.

11. Urcă pe scări

Arde aproximativ 8 calorii pe minut, și întărește și mușchii.

12. Sari coarda

În copilărie nu te gândeai că ar fi un bun workout, dar 10 minute de sărit coarda arde aproximativ 100 de calorii!

13. Gătește

Caută o rețetă sănătoasă, delicioasă și ceva mai complicată. Cât o prepari vei arde calorii. Ai și bonus dacă te duci la magazin după ingrediente!

14. Fă curățenie

Nu numai că ești productivă, dar și arzi multe calorii dacă faci o curățenie generală!

15. Să porți tocuri din când în când

Dacă pur si simplu să mergi arde multe calorii, imaginează-ți cum e să faci asta puțin mai dificil! În plus, mai ești și foarte sexy! Totuși, nu recomandăm mersul pe tocuri, dar dacă ești nevoită să porți, măcar să știi că este și un mini-workout.

 

 

Urmărește-ne pe Instagram:

Load More
Something is wrong. Response takes too long or there is JS error. Press Ctrl+Shift+J or Cmd+Shift+J on a Mac.

0 Comentarii

Spune-ne parerea ta

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *