#thefitlife

Scoate-ți prietenii la sală!

Trebuie să recunoaștem că uneori motivația de a face mișcare pornește și din invidie, pe niște prietene care aleargă în fiecare dimineață, pe colegele de la birou care își pregătesc mereu salate la prânz, în timp ce tu stai la coadă la McDonald’s.

Indiferent dacă ai nevoie de motivație pentru a-ți termina seria de squats, sau dacă vrei să i-l arăți cuiva pe cel mai arătos tip de la sală, cert este că workout-urile cu o prietenă sunt mult mai amuzante și mai eficiente.

De ce?

  • Faceți sharing de tips&tricks – tu știi câteva exerciții super pentru abdomen, iar prietenul tău te învață cum să faci corect flotările – toată lumea câștigă!
  • Economisiți timp – în loc să mergeți să vorbiți la obișnuita cafea, mai schimbați atmosfera și astfel incorporați și mișcare în programul vostru, fără a fi nevoie să renunți la ceva
  • Vă provocați reciproc – chiar dacă nu este o competiție, cu un partener mereu vei avea tendința de a-ți depăși limitele
  • Exerciții cu un partener – deși poți face cam toate exercițiile la aparate fitness, atunci când îți testezi forța musculară prin forța altei persoane, lucrurile devin mai interesante

 

Ce exerciții pot face cu o prietenă?

 

 

1. Flotări cu high-five

reach-and-touch-high-plank
Sursa: greatist.com

Ambii parteneri stau în poziția de flotare, față în față.

Fiecare își face flotarea lui, îndoind brațele și coborând corpul până jos. Când vă ridicați (cu brațele întinse), bateți palma cu partenerul, alternativ cu mâna dreaptă, și apoi stânga.

Atenție! Dacă nu sunteți obișnuiți cu flotările, puteți începe acest exercițiu prin a sta doar în poziția flotare, dar cu brațele întinse, fără să mai coborâți, și să bateți palma, alternativ, cu partenerul.

 

 

2. Fandare cu pasarea mingii

forward-backward-lunge-with-pass
Sursa: greatist.com

 

Acest exercițiu constă în fandarea alternativă între parteneri.

Unul face fandare în față, celălalt în spate. Mingea trebuie pasată celui ce urmează să facă fandare în spate.

Cum se face o fandare corectă? În primul rând, pe toată perioada exercițiului, spatele trebuie menținut drept și privirea fixată înainte. Pășești înainte cu piciorul drept, în timp ce îți cobori corpul până când, atât genunchiul din față, cât și cel din spate, formează un unghi de 90 de grade cu gamba.

Revii la poziția inițială, ducând piciorul drept înapoi. Pentru fandarea înapoi, piciorul drept este dus în spate, dar principiul este același.

Atenție! Nu uitați să pasați mingea și să alternați piciorul cu care porniți!

 

 

3. Abdomene cu pasarea mingii

sit-up-with-pass
Sursa: greatist.com

 

Stați pe saltea, față în față, cu genunchii îndoiți și vă sprijiniți reciproc cu ajutorul gleznelor.

Unul dintre voi are mingea în mână, apoi, în timp ce mențineți picioarele în aceeași poziție, vă întindeți amândoi pe spate, cu brațele întinse deasupra capului.

Prin încordarea abdomenului, vă ridicați amândoi în poziția inițială și dați mingea celuilalt. A mai rămas doar să repetați!

 

 

4. Plank și săritură în squat

plank-hold-jumps
Sursa: greatist.com

 

După cum sugerează și imaginea, o persoană stă în poziția plank, în timp ce partenera sare în squat peste ea.

Ce este plank și cum se face? Poziția plank este asemănătoare cu cea a unei flotări. Diferența constă în faptul că plank este un exercițiu static, adică menții poziția.

Cu fața în jos, te sprijini pe antebrațe, și menții. Poate părea simplu, însă acest exercițiu antrenează foarte mulți mușchi (ai brațelor, abdomenului, picioarelor).

Săritură în squat? Sunt multe tipuri de astfel de sărituri, însă acest exercițiu cu un partener se referă la o săritură laterală. Poziția inițială este de genuflexiune(squat)-spate drept, privirea înainte, genunchii îndoiți la un unghi cât mai aproape de 90 de grade.

Din squat, sari în lateral dreapta (cât mai sus, pentru a nu-ți lovi partenera). Aterizezi tot în squat, și sari în stânga.

Atenție! Nu uitați să faceți cu schimbul pentru a beneficia amândouă de exerciții!

 

 

5. Flotare și squat

wheelbarrow-pushup-with-squat
Sursa: greatist.com

 

Un exercițiu ce poate trezi nostagie în unii, pentru că se aseamănă cu un joc al copilăriei, și anume „Roaba”.

La fel ca exercițiul anterior, fiecare partener antrenează alți mușchi, iar apoi alternează.

Prima persoană practic face o flotare. Diferența e că picioarele nu se sprijină de podea, ci sunt susținute de partener.

A doua persoană face squats (vezi exercițiul 4), în timp ce-i susține gleznele partenerei.
Pare simplu, nu? Cheia stă în sincronizarea celor doi parteneri. Astfel, când unul face flotare, celălalt trebuie să facă squat, și vice-versa.

 

Invită un prieten!

Cu noul feature Fitpass.ro, dacă inviți un prieten, beneficiați amândoi de 10% discount!

Tot ce trebuie să faci este să îți activezi orice tip de abonament și să intri pe link-ul tău unic  pentru a-ți invita prietenii!

Atenție! Doar unul dintre voi își va activa inițial abonamentul, iar apoi îl va invita pe celălalt să se înregistreze. Desigur, dacă inviți 10 prieteni, ai un abonament gratis pentru luna viitoare!

Așadar, scoate-ți prietenii la sală și fă mișcare pe gratis!

 

Urmărește-ne pe Instagram:

Load More
Something is wrong. Response takes too long or there is JS error. Press Ctrl+Shift+J or Cmd+Shift+J on a Mac.

0 Comentarii

Spune-ne parerea ta

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *