#thefitlife

Cum să reduci burtica în 24 de ore

Cu toții știm că să fim fit este o călătorie care necesită multă muncă și perseverență, nu un lucru care se întâmplă peste noapte. Totuși, sunt și zilele alea în care ne trezim și din diverse motive biologice, am reținut apă sau suntem balonați pentru am mâncat ceva anume ziua

Mai mult…

Cum să te antrenezi pe căldură

Antrenamentele pe căldura verii pot crește performanțele în activități cardio, cum ar fi alergatul sau mersul pe bicicletă. Atâta timp cât ai grijă de tine, iei măsurile necesare, sportul pe o vreme caldă poate să te ajute forte mult dacă te pregătești de un maraton, să zicem.   Totuși, să-ți

Mai mult…

Miraculosul pepene roșu

Una dintre minunile verii de care trebuie neapărat să profităm cât putem pentru a ne ține în formă – pepenele roșu. Sunt mulți care consideră că pepenele poate stimula creșterea în greutate, însă de fapt acesta ne aduce doar beneficii. – Hidratare Pe timpul verii, avem nevoie de mai multe

Mai mult…

Piscina – cea mai bună sală

Vrei să scapi de caniculă, să te distrezi cu prietenii, dar și să ai parte de cel mai eficient workout? Mersul la piscină nu este o alegere bună doar pentru distracție cu prietenii, ci ar putea face și minuni pentru corpul tău. În numai jumătate de oră, se ard aproximativ

Mai mult…

Povestea mea yoggi – Anca Amariei

De ce m-am apucat de yoga și o recomand oricui Povestea mea yoggi începe în urmă cu 4 ani, când mă aflam în căutarea unor soluții pentru a lupta contra durerilor de cap repetate.   Explicația era relativ simplă – din cauza posturilor greșite de la birou, îmi chinuiam foarte

Mai mult…

Minunile sportului

Suntem siguri că ai tot auzit de efectele pozitive ale sportului, însă ne-am gândit să îți oferim o variantă mai structurată a acestor informații. Atenție! Este posibil, după ce citești acest articol, să nu ai scuze să mai amâni sportul cu încă o săptămână! Urmărește-ne pe Instagram:

Importanța sportului în viața copilului tău

Părinți: cât de des încercați să vă scoateți copilul din fața TV-ului sau din jocurile de pe tabletă? Și cât de des îi convingeți să mergeți în parc, sau măcar la o plimbare?   Tehnologia a adus numeroase beneficii în dezvoltarea celor mici: aceștia își pot dezvolta logica, imaginația, capacitatea

Mai mult…

Prânzul cu Nirvana Yoga

În articolul trecut am deschis discuția despre cei trei macronutrienti împreună cu vitamine și minerale și importanța unui mic dejun sățios și gustos.   Astăzi vorbim despre prânz, momentul oportun în care putem consuma carbohidrați complecși, grăsimi sănătoase, salate bogate în frunze verzi și dacă alegem proteină animală o putem

Mai mult…

Micul dejun cu Nirvana Yoga

Un mic dejun complet este cheia către a începe ziua într-un mod pozitiv. Ca la fiecare masă, și la micul dejun avem nevoie de proteine, lipide, glucide, vitamine și minerale. În general, pentru o femeie activă, care practică sport și are un job normal, care implică și stres și ore

Mai mult…

De ce ai nevoie de cardio

Indiferent de vârstă, greutate sau condiție fizică, exercițiile de tip cardio (adaptate nivelului tău de pregătire fizică) sunt excelente. Corpul tău se adaptează exercițiilor de tip cardio, denumite și aerobice, și tu te vei simți mai bine, mai tonifiat și mai suplu. Pe durata exercițiilor de tip cardio, se activează

Mai mult…

Beneficii ale plimbărilor pe jos

Mersul pe jos are efecte surprinzătoare pentru organism. Șapte ore pe săptămână de plimbări la aer liber reduc considerabil riscul de cancer la sân, previn obezitatea și diminuează pofta de dulciuri.   1. Luptă cu genele care predispun la obezitate Într-un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Harvard au fost

Mai mult…

Scurt ghid pentru beach body

Ai decis să pornești în călătorie. Destinația: beach body. Ruta: încă în căutare. Nu contează ce fel de rutină, challenges, diete ai ales – tu îți știi corpul și unde vrei să ajungi.  Ți-am pregătit câțiva pași generali pentru a ajunge acolo și să nu abandonezi.   1. Fă-ți pozele de

Mai mult…

9 mituri despre diete și sport

Suntem învățați să nu mâncăm după 7, să așteptăm înainte de a mânca după sală, să dăm tot ce putem într-un workout. Desigur, sunt câteva reguli care sunt doar interpretate greșit, dar majoritatea sunt doar mituri. Credeai că…?   1. Dacă transpiri mai mult, arzi mai mult Nope. Există o

Mai mult…

Socializăm la un… Padel!

Ce este Padel? Padelul este un mix între tenis și squash, un sport distractiv și dinamic ce pune accentul atât pe efortul fizic cât și pe socializare și relaxare. Poate fi jucat la orice vârstă, nu trebuie să alergi prea mult (oricum terenul este destul de mic) și arzi și

Mai mult…